Tema: Re: Androidine tablete. Kokia jamt?
Autorius: padugne
Data: 2012-01-11 18:22:39
On Wed, 11 Jan 2012 18:11:48 +0200, 70005 wrote:

> Todel dabar bandau surasti priezasciu, kodel man nereikia Asus'o 4(5)
> branduoliu ir padidintos rezoliucijos. Gal kad suletes pastebimai ar
> baterija nepatemps ilgai? Arba truks programu tokiai raiskai?

Tvarkingos profesionaliai padarytos androido applikacijos seip jau
naudoja dip'us arba kitaip tariant, "device independent pixels". Todel
fizine displejaus raiska (ir tie lochu virkavimai del "fragmentacijos")
niekam neidomus, visi appsai atrodys lygiai taip pat.

Del branduoliu tai is esmes px, tik tiek kad Tegra3 yra maziau kreivas
sprendimas nei Tegra2, todel sakyciau kad "reikia", baterija temps netgi
ilgiau.

--
kthxbai.