Tema: Re: Androidine tablete. Kokia jamt?
Autorius: padugne
Data: 2012-01-11 14:36:04
On Wed, 11 Jan 2012 14:25:29 +0200, Algis wrote:

> Kas ne? Nepainioji su iPad myPad? ;)

Tai kad ne, turiu stalciuj abu, ir xoom ir ipad. Dar turiu ir kruvele
kitu, netgi su windowsais :)

> Galvočiau, kad mano Samsungas, yra pabjobkė, brokuotas ir užklokintas
> ant 500 MHz... Bet tam pačiam youtube akivaizdžiai matosi ir xoom ir
> samsung interfeiso atsilikimas nuo uobolio.

Samsunga stabdo ne megahercu trukumas, o juokingi kitajozu "pagerinimai".

Nezinau kas ten tam jutube ka testavo, bet ant normalaus "vanilla"
honeycombo as pats jokiu vertu paminejimo stabdymu nematau. Nei
galerijoje nei seip vartant desktopa. Va kaip tik buvau prikroves kelis
gigus nuotrauku tiesiai is kameros (o ne downscalintu kaip kaip jutubas
sukrauna i ipad'a). Viskas stebetinai mikliai vartosi.

> Jau minėjau, kad maniškis be TouchWizo. O Sansungas beje koriečiai ir
> netgi ne šiaurės.

Sito tu seip jau nezinai. Kad neinstaliavai updeito ir jo widgetu
nesimato dar visai nereiskia, kad zumzungas ten niekur neprikishes nagu
besiruosdamas savo touchwiz'ui.

--
kthxbai.