Tema: Re: Androidine tablete. Kokia jamt?
Autorius: 70005
Data: 2012-01-11 18:11:52
As apsistojau ties Xoom2 ir Transformer Prime HD. Beda tik, kad noriu isigyt
iki kovo pabaigos, o Prime HD turbut tada dar nebus gyvai (ir su 3G, kas yra
butina man). Xoom2 3G irgi dar nera, bet lyg vasari jau turi buti DE.

Todel dabar bandau surasti priezasciu, kodel man nereikia Asus'o 4(5)
branduoliu ir padidintos rezoliucijos. Gal kad suletes pastebimai ar
baterija nepatemps ilgai? Arba truks programu tokiai raiskai?

Beje, CES irgi pristate daug nauju zaislu - Toshiba, Lenovo - bet ju realiai
iki pavasario turbut irgi neverta tiketis.