Tema: Re: Android vs. iPad/iPhone
Autorius: VNO
Data: 2012-01-11 13:18:17
"Aladdin" <rimvydas@rimvydas.info> wrote in message news:jejnf9$gih$1@trimpas.omnitel.net...
> Nu tai ta ir sakau, raso kad zmogui mazai susigaudanciam iPhone pats tas:) Ar kur klystu? O del
> galimybiu... Turiu telefona su JB ir visus man maisancius apribojimus sekmingai apeinu. Galiu
> telefona ir kaip usb diska naudoti. Taip pat ir neneigiu - pagal nutylejima android'e daug lanksciau
> viska tweakint'i gali, bet manau tai prideda daugiau sudetingumo negu kad yra ios. O 95% zmoniu
> reikia paprastumo. Kaip ir galiu pasakyti - Apple ribojimai ir man labai nepatinga:) Nesu taip, kad
> [...]

tunepagaunivieno paprsto dalyko - zodis tweakinti yra nesamone is esmes.
taip atsakys tau 99 % vartotoju.

tu gi rasai ne kaip useris, o kaip prgrameris ar adminaskoks, kurio darbas yra kazkas sukioti it tweakinti.
daugeliui zmoniu tai nx nereikia - jie eina i kina, pisasi, slidineja kalnuose ir pan.

VNO