Tema: Re: Android vs. iPad/iPhone
Autorius: Aladdin
Data: 2012-01-11 12:15:05
Nu tai ta ir sakau, raso kad zmogui mazai susigaudanciam iPhone pats tas:) Ar kur klystu? O del
galimybiu... Turiu telefona su JB ir visus man maisancius apribojimus sekmingai apeinu. Galiu
telefona ir kaip usb diska naudoti. Taip pat ir neneigiu - pagal nutylejima android'e daug lanksciau
viska tweakint'i gali, bet manau tai prideda daugiau sudetingumo negu kad yra ios. O 95% zmoniu
reikia paprastumo. Kaip ir galiu pasakyti - Apple ribojimai ir man labai nepatinga:) Nesu taip, kad
visus apribojimus kenciu ir aklai pateisinu. Bet iOS vistiek patinka labiau negu Android:) Nesakau
gi kad visiems taip turi buti.

--
Forumas tikriems Apple fanams - http://forumai.ifanai.info - prisijunk ir Tu!