Tema: Re: Android vs. iPad/iPhone
Autorius: Algis
Data: 2012-01-11 12:04:13
Argumentų tau trūksta?

Parašyta paprastai ir aiškiai:

Оказывается, iOS5.0.2 и iOS5.0.3b уже нахуй низачем уже не нужны, если
говорить в чистом виде о функциональности. Эти устройства, безусловно,
должны быть у моих родителей, потому что освобождают гуманитариев
пенсионного возраста от необходимости понимать, как что включается и
настраивается. То есть по интерфейсу задел покойного Джобса сомнений не
вызывает. Но в чистом виде по возможностям Андроид уже всё догнал и
перегнал.

Ar tau reikia papunkčiui viską išvardint?
Nes tai ką aš apie iOS ribotumą rašiau, buvo tik keli mano brangiosios
skundai. Apie savo techno-freakiškus liūdesius tiesiog neturiu laiko
rašymui, nes paklodė gausis. Bet jei labai nori - po poros savaičių
galėsiu parašyt mestelt dar vieną išsamesnį iPad vs Tab, pasitrolinimui.