Tema: Re: Omnitelis - jabakai
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2011-12-16 16:09:19
Tai kad ten nelabai idomu buvo. Pagrindine diskusija buvo apie tai, kad ash
kaltas, kad nesutikau remontuoti telefono, nes jie nustate,kad gedimas tik
programinis ir butu sutaise. Todel neturejau teises reikalauti naujo, o tik
remontuoti. Teko paaiskinti, kad klysta, ypac atsizvelgiant į tai, kad
menesi trukes vien tik defektacijos laikas man kaip useriui nekoreliuoja su
smulkiu gedimu. Taip pat, kaip useris visiskai nesidziaugiu vietoj naujo
daikto gaves jau remontuota.

"Algis"  wrote in message news:jcfj9h$jje$1@trimpas.omnitel.net...

Malonu girdėt ;).

Papaskok plačiau apie visą procesą - labai įdomu.