Tema: Re: Omnitelis - jabakai
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2011-12-14 21:51:03
Paguoda.... Taip ir nepriskambinau... Daviau pazystamam salia sedinciam
prasimust per tuos "spauskite 1,7,7,, Pi". Man rodos man buvo isterija
pasiklausius ish shono...

"Caponi"  wrote in message news:jcakvq$157$1@trimpas.omnitel.net...

Nu tai dar bent paguoda, kad budamas ju abonentas moki "tik" 1 Lt uz
skambuti, o ne uz minutes. Nors as tai jiem skambindavau is kito savo
bitinio nr., rezultate iseidavo zymiai pigiau :-) - ne tai, kad to lito
gaila budavo, bet grynai is principo...

--
Caponi
http://www.skelbimai.lt/Caponi