Tema: Re: Samsung Galaxy SII X gruodžio mėnesi pasirodys
Autorius: ZoomX
Data: 2011-10-08 18:45:38
2011-10-01 08:52, Ramaas rašė:
> teisingai pastebėta , galaxy S II kišenėje džinsu (priekinėj) jau vos
> vos telpa, butu didesnis kokia 5" jau
> kišenė per stipriai ji spaustu tikimybe sutraiškyt ekraną didele butu.
> Be je aš 5" jau nebenorėčiau nes 4,3"
> jau ant ribos ir rankoje kalbant ir kišenėje.
> R.
Ai nukreizejot visai, ar būtina nešioti būtinai kelnių kišenėje ir dar
džinsų. Nu ne tau toksai komunikatorius tai faktas, užtektu mažo
telefono. O man didesnis ekranas labai ti ka ir pvz. iPhono4 yra per
mažas. Aš naudoju S II su 4.3 kaip komunikatorių o ne vien telefoną tai
didesnis ekranas praverčia, gaunasi kaip ir alternatyva iPadams ar
netopams naudojant kelionėse ar kelyje.