Tema: Re: Samsung Galaxy SII X gruod
Autorius: padugne
Data: 2011-10-01 00:21:28
On Fri, 30 Sep 2011 22:40:43 +0300, Vasaris wrote:

> Viskas teisingai ir ore, jeigu tavo amžius <6 metai - augantis vaikis
> įpras ir prie pilnos "virtualizacijos". Bet mane asmeniškai tai knisa
> taktilinio grįžtamojo ryšio trūkumas. Todėl pas mane nors ir nepatikimas
> ir sunkus ir visoks kitoks, bet "slaidas". Matyt reikia kažkokio
> aktyvaus ekrano technologijos, kad jame vaizduojami virtualūs mygtukai
> paviršiuje įgytų kažkokius kontūrus, temperatūros, pasipriešinimo
> skirtumus ar pan.

Tai kad daugumoje siuolaikiniu telefonu mygtukai yra sensoriniai. Tai is
tikro ciulpia, bet pvz tokiam NexusS juos pakeitus ekranu vartojimo
poziuriu niekas nesikeicia. Sioks toks gryztamasis rysys simuliuojamas
vibravimo pagalba. Ne fontanai bet gyvent galima. Bent jau man tai nera
didziausia siuolaikiniu telefonu evoliucijos problema.

--
kthxbai.