Tema: Re: Samsung Galaxy SII X gruodžio mėnesi pasirodys
Autorius: Aladdin
Data: 2011-09-30 08:46:09
Ka as sakau ta kad mane uzknisa kai padaro pagal ekrano dydi jau beveik planseta ir saukia kad tai
mobilus telefonas. O sitie irenginiai nebe telefonai labai sekmingai gali buti ir su 4" ekranu, kas
mano galva yra maksimumas mobiliam irenginiui. Nu kazkaip sunkiai isivaizduoju kaip gali buti
komfortabilu ir patogu nesiotis kiseneje disaisa su 4.3 ar net 4.6"