Tema: Re: kaip panaudoti nokia navigacija realybej (ovi maps)?
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2011-10-02 20:05:58
Gal nuo kokios versijos priklauso ar skiriasi nuo telefono? Nes mane irgi
nustebino OVI. Praeita vasara vazinejau po Lenkija - vede idealiai kur
reikia. Vakr myniau i Ryga, tai lyginau mano Aura Sygic ir OVI parodymus.
Nokia gavo i vienus vartus - pastoviai kazka skaiciuoja ir siuncia kazkur ne
ten.

"RaR"  wrote in message news:j6a5et$78q$1@trimpas.omnitel.net...

Ovi Maps iki normalios navigacijos dar labai toli.  Paprastam "iš taško
A į tašką B" be jokių improvizacijų tai visai nieko, bet kai kuriose
situacijose elgiasi taip kvailai, kaip nesitiki, jei esi naudojęs kitas
navigacijas.

Pernai per Skandinaviją ji man niekuo neužkliuvo, bet šią vasarą per
Šiaurės Lenkiją tai sunervino. Turėjau Gdanske nuvažiuoti į tam tikrą
adresą, o ten remontai, kelias užtvertas. O šioje navigacijoje
pasirinkti alternatyvaus maršruto ar nevažiuoti per tam tikrus taškus
negalima. Todėl taip ir teko sukti ratus navigacijai siūlant važiuoti
vis per tą pačią vietą, kol pataikiau atvažiuoti per kitą gatvės galą.

Po to pasirinkus "optimalaus maršruto" nustatymą reikėjo nuvažiuoti iš
vienos Lenkijos vietą į kitą. Važiuojant pastebėjau, kad kažkaip
įtartinai suka link Kaliningrado srities. Tada pažiūrėjau maršrutą - jis
nubrėžtas per Kaliningradą, ilgesnis keliasdešimt procentų. Jokių
pasirinkimų "Šengeno zona" ar "nekirsti valstybių sienų" ten nėra,
maršruto peržiūrėti patogiai irgi negali.

Galiausiai pasirinkau trumpiausią maršrutą, patikrinau, kad eina vien
per Lenkiją. Pradėjo siūlyti visokius šunkelius, nusprendžiau važiuoti
gabalą geresniu keliu. Po kiekvieno pravažiuoto šunkelio paskelbdavo,
kad perskaičiuoja maršrutą ir siūlydavo sukti į artimiausią šunkelį.
Kilometrų iki tikslo vis daugėjo, kol tapo akivaizdu, kad tiesiai
važiuojant liko mažiau. Tada vėl patikrinau - o jis nubraižęs kelią
atgal beveik iki tos vietos kur nepasukau, nors jokių tarpinių taškų
pasirinkęs nebuvau. Jei pirmus du nesusipratimus galima priskirti
programos funkcijų trūkumui ar mano neatidumui, tai toks maršruto
"perskaičiavimas" mane tiesiog šokiravo. Jokioje navigacijoje nebuvau su
tuo susidūręs ir neįsivaizdavau, kad kuri galėtų taip debiliškai elgtis.