Tema: Re: kaip panaudoti nokia navigacija realybej (ovi maps)?
Autorius: Vitas
Data: 2011-10-02 18:33:11
Kitos navigacijos turi opciją "Avoid U turns", kurią gali išjungti/įjungti,
bet gi ovi mapsuos šitas dalykas yra visada įjungtas. Ir būna tikrai labai
kvaila, kad vietoj to, kad tiesiog pasakytų "apsisukite", sako važiuok
pirmyn, suk kairen, paskui vel kairen ir t.t. Jei nieko tokio, kad
navigacija vedžioja ratais, tai kaip ir ok, man norėtūsi optimalaus
maršruto, juk tam navigacija ir reikalinga.