Tema: Re: kaip panaudoti nokia navigacija realybej (ovi maps)?
Autorius: IksEr
Data: 2011-10-02 13:16:25
Dainiushai, su Ovi mapsais rimtai yr kazkoks gliukas, kai susikrauni is
anksto nustatyta marsruta is PC. Man Rygoje primygtinai siule apsisukti ir
vaziuoti i marsruto pradzia. Gerai, kad pries tai buvau pasistudijaves
zemelapi, tad pavyko nuvaziuoti "is atminties" ir orientuojantis pagal
zvaigzdes. Kai buvo uzduotas tiesiog galutinis taskas (kelia pasiskaiciuoja
pati navigacija), viskas buvo daugmaz OK. Nors sikna jauciau, kad vaziuoja
mazumele per aplink (velesnis zemelapio pastudijavimas tai tik patvirtino).

R.