Tema: Re: Reikalingas patogus telefonas
Autorius: padugne
Data: 2011-07-06 21:17:58
On Wed, 06 Jul 2011 15:29:05 +0300, Saulius wrote:

>    Pasižiūrėjau atidžiau. iGO žemėlapiai vis dėlto yra vidinėje kortoje.
> Ir kiek paskaičiau forume (
> http://4pda.ru/forum/index.php?showtopic=147776&st=2000#entry5752831 ),
> kol kas ten ir turi likti (nors pranešimas praėjusių metų, tai gal...).
>    Aš pats tikriausiai tiesiog supainiojau su kokiu nors senokai bandytu
> Sygic Aura ar panašiai. Kažkaip užsiliko atmintyje klausimas, "ar norite
> žemėlapius turėti SD kortoje ar vidinėje atmintyje".

Situo klausimu jie turbut turejo omeny vidine telefono atminti, o ne
vidine SD korta. T.y. su "isorine" korta greiciausiai vistiek pimpis.

>    Beje, mano pasirinktame 2.2 Froy'jo ROM'e išorinė korta yra
> "/sdcard/external_sd/".

Tuo labiau.
Seip api kiek pamenu yra specialios "antrai" sd kortai skirtos
konstantos, bet vienaip ar kitaip dabartineje formoje tai yra
technologinis nesusipratimas.

>    Man neaktualu. Nusipirkęs gan brangų telefoną, pirmą ką pasidariau,
> tai aptraukiau kokybiškesne plėvele. Gal to ir nereikėjo daryti, bet su
> plėvele tavo oleofobinis displėjus netenka to privalumo - plėvelės irgi
> mažai riebaluojasi.
>    Nors gal kai pirksiu naują aparatą reikės pagalvoti ir apie tai. Bet
> tai bus geriausiu atveju kitais metais, o tada rinkoje gali būti visokių
> naujienų...

Bet kolega telefono iesko dabar, o ne po metu :) Telefona gi renkam ne
tau :) Seip visi padorus dabartiniai telefonai turi "gorilla glass" arba
panasu plastika kur norint subraizyt reikia gerokai pavargt.

>    Vienintelė bėda, kad tos vasaros Lietuvoje nedaug. T.y. norint
> renkantis aparatą įvertinti šį niuansą, aparatą reikia pirkti vasarą. Ir
> modelius maigyti saulėtą dieną... ;-)

Tai kad nereikia, pakanka seip eilines nevisai ziauriai apsiniaukusios
dienos. Ziema saule beje irgi pakankamai ryski kad daugelis siuolaikiniu
displeju "apaktu".

--
kthxbai.