Tema: Re: Reikalingas patogus telefonas
Autorius: Rimas
Data: 2011-07-04 15:09:15
Tu gal įsiskaityk ką rašiau?
Jei tau pagrindinis TELEFONO pasirinkimo kriterijus yra fotoaparatas,
tai ir renkiesi pagal foto kokybę.

Aš telefoną renkuosi pagal kitus prioritetus.
O čia atsiranda žmogus, kuris sako, kad telefonas blogas, nes šūdinas
fotikas!

Kas tau neaišku? Fotoaparatas tik šalutinis, apgailėtinos kokybės
įskiepis. O jei jau keli kažkokius reikalavimus, tai gal nusipirk
normalų fotiką ir neskiesk apie telefoną?