Tema: Re: Reikalingas patogus telefonas
Autorius: padugne
Data: 2011-07-05 20:32:26
On Tue, 05 Jul 2011 07:04:20 +0300, Saulius wrote:

>    Tą versiją, kuria turiu lygtais tik į SD telenda. Nors ką ten suprasi
> - juk Nexus'o atveju to SD išvis nebus. ;-)

Stebuklai yra minetos korteles mount pointe, t.y. kataloge per kuri ji
pasiekiama.

NexusS mountina savo vidine atminti ten kur kiti telefonai mountina savo
SD kortele, t.y. po /sdcard. Ten appsai ja ir randa.

GalaxyS irgi mountina savo vidine atminti po /sdcard, o "tikra" SD
kortele kaip minetos kortos pakatalogi, t.y. /sdcard/sd. Taigi,
klausimas, ar igo moka su tais specifiniais fokusais elgtis ir savo
zemelapius randa ne tik po /sdcard/igo bet ir po /sdcard/sd/igo.

As SGS IGO nebandziau tai ir nezinau.

>    Tai kad tos fyčos daugiau tavo išpiarintos. ;-) Klasikinis Android be
> touchwiz susideda ir į SGS. Dėl firmware'o bug'ų tai ką aš žinau. Man
> tiesiog veikia.

Toks ten ir piaras, paminejau ir tiek. Pvz paturejes telefona su
oleofobiniu displejaus padengimu suprasi, kad kito be jo paprasciausiai
nebenori. Nes zymiai maziau riebaluojasi displejus.

>    Nors pripažįstu šiuos trūkumus:
>
> 1. GPS tikrai ne idealus. Bet pats juo nedažnai naudojuosi, tai kažkaip
> ir negaliu pasakyti, ar kituose telefonuose jis analogiškai neveiktų.
> Bet esu matęs nemažai custom ROM'ų, kurie lygtais specialiai GPS yra
> patchinami. Tai kažkaip susidarė įspūdis, kad tai daugiau softo (alia
> GPS driverio ar kaip jis ten vadinasi) problema. T.y. kažkada turėtų
> būti pataisyta.

Jei zumzumgas apskritai imsis taisyt. Kazko nebepanasu. NexusS GPS sako
kiek geresnis (nors irgi shh) ir kiek zinau patchinama butent imant NS
varianta ir pilant i SGS.

> 2. Saulėje tikrai silpnoka. Bet irgi lyginti nelabai turiu su kuo.
> Susiviliosiu nusipirkt kokį TFT, o jis pasirodys, kad analogiškai
> "blankus".

TFT buna visokiu. Zumzunginiai SLCD ciulpia, sita firma deda ant savo
displeju matomumo sauleje. Paziurek kada laisvalaikiu i koki SE ARC.

--
kthxbai.