Tema: Re: Kas gali ikelti Android i HTC HD2?
Autorius: padugne
Data: 2011-05-22 16:55:01
On Sun, 22 May 2011 15:38:25 +0300, Caponi wrote:

> Taip iseina, kad tiem, kuriem "nera kuo jas pakeist", Win lieka
> vienintele galima OS, ar ne? :-)

Ner kuom ju pakeist po fortkem. Kitom OS alternatyvu netruksta.

> O siaip jei konkrecios programos gamintojas nesugebejo sudizainint
> patrauklaus vartotojui interfeiso, bijau, kad ne MS buvo kaltas. O jei

Tada nieko nesupranti apie OS egzistavimo paskirti. OS butent tam ir yra
kad developeriams nereiketu tusciai svaistyt laiko isradinejant savo
nuosavus UI toolkitus. Kuriu kiekvienas atrodo ir yra valdomas vis kitaip.

> tau kelia nepatogumu "Start", "X" ir pora standartiniu Win mygtuku
> matomu daugumoj aplikaciju, tai ka as zinau.... Ar kazka ne taip
> supratau? Jei taip, gal gali patikslint kokioj konkrecioj programoj
> pasireiskia naudojimo nepatogumas del Win kaltes?

Belekurioj kur naudojami windowsu UI elementai.

> 1. Snekant apie HTC produkcija daugumai vartotoju kasdieniniam gyvenime
> ko gero bus giliai px kas ten po apacia, nes nesvarbu del kokiu

Jei ta HTC vartoji bent kiek daugiau nei banalia mobilke tai pakrapstes
bent kiek giliau butent ir susiduri su tuo kas ten "po apacia". Bo
islenda vis tas pats nuostabusis fortkiu interfeisas.

--
kthxbai.