Tema: Re: Kas gali ikelti Android i HTC HD2?
Autorius: padugne
Data: 2011-05-22 13:50:37
On Sun, 22 May 2011 10:39:20 +0300, Caponi wrote:

> Nu jei tu net skaitydamas paraidziui ir kaip 5 metu vaikui pasakyta
> sakini, kad as to neteigiu, vis tiek kaip asilas uzsispyres nematai "ne"
> zodzio pradzioj ir tvirtini, kad geriau uz mane zinai ka as galvoju, tai
> cia, ponuli, tavo asmenine tragedija, toliau diskusijos tada galim ir
> nebetest.

Px ka galvoji, as ne tavo psichoterapeutas. As matau tik tai ka rasai.

> Vartotoju yra daug, visokiu ir su ivairiais poreikiais. Taciau as
> standartini windozes interfeisa is esmes pamatau tik keisdamas ROM'a (nu
> taip, jis nera "grazus," patogumas irgi ne aukstumoj, taciau kaip senam
> vartotojui man viskas ten aisku ir nepatogumu nekelia, bet kaip minejau,

O as windoze pamatau pasileides belekuria 3rd party programa naudojancia
MFC ar NetCF. Kuriu vis dar pilna ir toli grazu ne visas yra kuom pakeist.
Ir nors esu "senas vartotojas" dar nuo PPC2002 laiku, bet nepatogumu
kelia.

> man po apacia kazkur giliai sedinti windoze netrukdo - kas dienai as
> pagrinde matau butent Sense (kontaktai, dialeris, SMS/mail, fotoaparato
> interfeisas, oru prognoze - ten win visiskai nesimato ir Androido atveju
> vartotojui matomas vaizdelis beveik identiskas), dazniausiai naudojamos
> programeles - 1-Calc, Resco Explorer, iGO, Flashlight'as irgi nuo to kas
> po jomis gludi xujovesnes netampa, visi rysiu tipai (BT, WLAN, 3G)
> patogiai valdosi per Sense settingus arba shortcutu home screene pagalba
> (tikrai nei kiek ne prasciau nei Androide) - tai kur cia beda? Taip

Bedos tai jokios, tiesiog smagi argumentacija: pasakoji kad WM gerai tuom
kad patikimai pasleptas po apvalkalais ir su juo nereikia turet reikalu.
Pritariu :) Bet tada jau geriau paimt kazka tokio ko nereikia slapstyt po
3 paklodem :)

--
kthxbai.