Tema: Re: Kas gali ikelti Android i HTC HD2?
Autorius: padugne
Data: 2011-05-21 14:38:49
On Sat, 21 May 2011 14:23:15 +0300, Caponi wrote:

> [...]
> tiksliai nesuskaiciuosim kiek kam tu programu yra, bet ivertinant tai,
> kad labai ilga laika WM buvo beveik vienintele delninuku ir veliau
> kilusiu is ju smartphonu su dedeliais touchscreeniniais ekranais
> (symbianas, sakyciau, tiesiogiai su WM nekonkuravo, o visa kita
> palyginus buvo vienadienes kregzdutes) OS, ivertinant tai, kad didele
> softo dalis kurta dar WM2003 laikais veikia ir ant 6.5.x, o Androidas
> pagal gyvavimo amziu dar yra visiskas piemenukas, tai elementari logika
> man kuzda, kad tikriausiai WM softo rastumem daugiau :-). Versiju

Tavo elementari logika pamirsta, kad "anais" laikais delninukams softo
beveik niekas rimtai negamino. Ir praktiskai visi kas nuo seno rimciau
uzsiiminejo mobilkem jau senai turi padare iphone ir android variantus.

> aktualumas cia jau kitas klausimas (nors SIANDIEN dar praktiskai visos
> WM skirtos programos, kurios, zinoma, nebuvo jau seniai uzmestos, yra
> pakankamai aktualiu redakciju), bet velgi, ne visada ju vaikytis ir
> reikia, praktiskai as nuolat atnaujinu tik iGO zemelapius, o kitkas
> veikia taip kaip man reikia ir tiek, as matyt jau per senas, kad orgazma

Tavo logika labai panasi i kokio nors VAZ-2101 ar AZLK-2140 gerbejo
logika kuris irgi aiskina, kad mineti automobiliai yra komfortiski ir
daro viska ko jam reikia, todel visos naujoves yra nereikalingos :)

Na taip, be abejo, zinoma-zinoma :)

--
kthxbai.