Tema: Re: Numerio perkelimas
Autorius: test
Data: 2011-05-04 09:04:38
Palauk palauk, itariu nesusikalbam, arba kaip nors as blogai isivaizduoju
GSM tinkla.
Taip atsakyma i SRI-SM turi pateikt Teledema (bite), bet tik tuo atveju jei
gauna paklausima.
SRI-SM keliaula pagal Global title. Global title siuo atveju yra koks nors
Omnitel numeris 370686XXXXX. Jis bet kokiu atveju atkeliaus iki Omnitel HLR.
Omnitel HLR naudodamas "mano numeris" teikiama duomenu baze ta uzklausima
turi nukreipt i Teledema (Bite) HLR. Veliau siunciamas SMS jau turetu
keliauti tiesiai i Teledema SMSC, nes Apple su SRI-SM atsakymu turi gaut
IMSI kuris jau priklauso Teledemai (Bitei) ir pagal ji kai yra vykdomas
zinutes pristatymas Omnis cia jau nefiguruoja kaip suprantu. Pataisykit
prasau jei klystu.
Siaip vienas dalytas man nera paaiskinamas. SMS zinutes pristatymo principas
yra visur vienodas, tai kodel siunciant is UK zinute paprastai ji daeina o
jeigu siuncia Apple ne.