Tema: Re: Numerio perkelimas
Autorius: Aladdin
Data: 2011-05-03 22:39:37
On 5/3/11 8:32 PM, Modestas wrote:

> Skaičiau, daug galvojau... Nelabai dašuto apie ką kalbama "PAS JUOS BUVO" ir kokių problemų tamsta turėjote su Vodafone NZ.

Persiskaityk dar viska per nauja. Dar syki pakartosiu - pas juos buvo problema analogiska maniskei - zmones migrave numeri is kazkokio
tai operatoriaus NZ i vodafone NZ negaledavo aktyvuoti facetime, lygiai taip pat ka negalim padaryti mes lietuvoje. Vodafone kreipesi
kiek suprantu i apple, tie speju juos pasiunte, tada toliau buvo bendraujama su tuo operatoriumi. Paaiskejo, kad FT aktyvacijos metu,
tas operatorius (is kurio buvo migruota) sms zinutes persiuntinedavo korektiskai i reikiama tinkla (siuo atveju vodafone nz), tik
kazkodel tai prie zintes turinio prilipdydavo tarpa, todel iphone tokios zinutes nesuprastado ir FT nesiaktyvuodavo. Kai tas buvo
patvarkyta - FT pradejo aktyvuotis. Aiskiau paaiskinti nebemoku, jei vel nesuprasi. Kiek tai tiesos nezinau, tiesiok technikas is
vodafone, kuris ta problema uzsiiminejo man taip atsake.

Todel ir manau, kad su Omniu gali buti kazkas panasaus. Kadangi tai yra ne paprasti sms, o taip vadinami silent sms, jei reiks, galiu
tiksliau ju aprasymo paieskoti, bet manau gal ir pats zinai, Omnis manyciau laisvai gali tokius sms is vis blokuoti ir i kitus tinklus
ju nepermetineti, gali permetineti ir kaip nors nekorektiskai. Bet kadangi nezinau kaip yra tiksliai, niekas pas juos tuo klausimu
detaliau nenori su manim sneketis (puse seimos dar kol kas yra omnio klientai, todl nesu kaip ir visai is gatves) todel belieka tik
spelioti ir laukti kol teledema pagaliau surasys visus rastus kur reikia.

> Labai netoli.

Na tas ir matyt:)

> T.y. pas Teledemą.

Ta ir sakau, uzdaras ratas - visi siuntineja vieni pas kitus.

> Nežinau. Belekokiu atveju, normaliame pasaulyje veiksmus inicijuoja pusė, kuri negali paskambinti-patekstinti ar dar ko nors.

Jau seniau iniciavo sprendima per Bite:) Kiek supratau Biteje su jais visokiais tokiais klausimais labai nenoriai snekamasi, be to lyg
ir buvo pasakyta, kad bite nenori kreiptis i omni, nes tas nieko greiciausiai nedarys. Be to nepatenkinti yra tik keletas smulkiu
klientu, matyt dar ir del to labiau nepasivarginama. Dabar laukiame kol teledema pati omniui ir rrt pisulkas surasys, nes lyg ir
issiaiskino kad pati ta daryti gali:)

> Nežinau. Neužsiiminėsiu būrimais, paprastai išvadas darau iš matavimų.
> Kaip jau rašiau, jei portabilumas neveiktų, pačiam išvis niekas nei nepaskambintų, nei parašytų.

O ar as sakau kad portabilumas neveikia? Portabilumas veikia, tik va problema gali buti su tu silent sms'u persiuntimu. Manyciau jei
problema butu isimtinai portabilume ar pas apple, tas reikalas neveiktu ABSOLIUCIAI SU VISAIS migruotais numeriais, dabar gi tai yra
tik su tom kortom, kuriu pirmas tinklas omnis. Todel pasilieku prie nuomones kad problema yra pas omni, sorry remiuosi irgi visokiais
skirtingais isbandytais variantais - tiek teledemoje, tiek tele 2 tinkle. Pas tele 2 anksciau FT is vis nesiaktyvavo, bet va kai ta
reikala pataise - tai liko irgi tik tos kortos, kuriu pirmas tinklas omnis. Visos kitos veikia.