Tema: Re: Numerio perkelimas
Autorius: test
Data: 2011-05-02 17:43:04
Na srautas siuo atveju yra ieinanti SMS zinute. Ji (atsakymas) tikrai turi
keliaut per Omni o ne tiesiai, nes siuntejas nieko nezino apie numerio
numigravima. Siuntejo SMSC klausia HLR (Omnio) kur tavo numeris "gyvena" HLR
naudodamasis FNR (flexible number portability) paklausia jo info ir duoda
atsakyma.

Siaip berasant kilo viena ideja. Koks SMSC nurodytas pas tave. siuntejas
(kuris siuncia tau patvirtinimo zinute) itariu siuncia ja per SMSC kuri tu
nurodei issiusdamas uzklausima. Cia yra skirtumas tarp to kai tau kas nors
siuncia SMS is kito tinklo nurodydamas tik gavejo numeri ir atsakymo kai
nurodomas ir SMSC. Pabandyk pasitikrint SMS parametrus, ir paziuret koks
SMSC pas tave nurodytas.