Tema: Re: IPAD
Autorius: SAMas
Data: 2011-03-07 21:22:27
As laptope matau viena dideli pliusa tai ziema galesi pasisildyti savo
pilviuka.

Nezinau koks pliusas gali buti uzsideti ant pilvo kokius vos ne 2 kg ir
dar su uzianciu ventiliatoriumiu. :)
O knygas kai skaitot ir laikyti nereikia, cia tas pats kas knyga
laikyti, galima rasti visokiu patogiu budu kaip tai padaryti, net
apseinat be stovo
Pele isvis nereikalinga, knygas gal ir kokia pele puslapius vartote. Tu
greiciau bakstelesi pirstu nei su pele nusoksi is vieno ekrano kampo i
kita.

On 2011-03-07 07:33:20 +0100, faktas said:

> laptopas turi viena dideli pliusa: gali ekrana atsilenkti kaip tau reik.
>
> ipada reiks butinai laikyti.
>
> na, atras jau turi kazkoki susilankstanti virseli, kurio pagalba jau
> gali dviem padetym atsiremti, jau geriau.
>
> dar: su laptopu atsigules patogiai lovoj gali sau brausint su pele vos
> judindamas ranka, o su ipadu turi kelti visa! ranką kad paliesti jo
> ekrana! kas kartą!
>

> "JaLauz" <jalauz@gmail.com> wrote in message

Samsung