Tema: Re: IPAD
Autorius: Martozo
Data: 2011-02-21 09:56:20
> "Terpentinas" <nospam_ddainius@takas.lt> wrote in message news:ijt5b7$r41$1@trimpas.omnitel.net...
> Kadangi Ipadas man labiau panašus į Iphoną nei į kompą tai rašau čia.
> Sakykite jei kas jau naudojate kokias programas vertėtų siųstis, norisi kokį
> ofisiuką įsimesti.  Nes programos pinigus kainuoja nesinori po to jas trinti
> laukan.
> Norisi jį naudoti tolimesnėms išvykoms lanžioti po www, tikrinti atrašyti
> paštą, bet va norisi ir kokius doc failiukus kurti ir redaguoti, versti juos
> į PDF.
> Ką galite patarti?

Pradžiai nesusijusios info:
mano ipad buvo pirktas kaip priemonė pasinaudoti internetu, media kai pagrindinis kompas užimtas, bei pasiekti internetą keliaujant.

Į temą:
Išbandžiau krūvą įvairiausių programų dokumentų rengimui, kol galiausiai nusprendžiau, kad bent jau man patogiau su remotu (naudoju RDP) prisijungti prie pagrindinio kompo ir iš ten pasileidus openoffice daryti ką noriu (p.s. neieškojau ar open office kartais neturi app ipad). Nepatinka kaip ipad kataloguojami ir tvarkomi failai, na ir kiti niunsai.