Tema: Re: IPAD
Autorius: faktas
Data: 2011-03-07 08:32:35
laptopas turi viena dideli pliusa: gali ekrana atsilenkti kaip tau reik.
ipada reiks butinai laikyti.
na, atras jau turi kazkoki susilankstanti virseli, kurio pagalba jau gali dviem padetym atsiremti, jau geriau.
dar: su laptopu atsigules patogiai lovoj gali sau brausint su pele vos judindamas ranka, o su ipadu turi kelti visa! ranką kad paliesti jo ekrana! kas kartą!