Tema: Re: iPhone minusai
Autorius: Virginijus Varnas
Data: 2009-03-19 21:09:25
iphone buvo sukurtas jav rinkai ir pradetas platinti toje salyje ir zaibisku
greiciu ispopuliarejo uz jos ribu. Tai manau reiktu ziureti is jav istatymu
puses kaip ten yra su tuo bluetooth ir kam jis toje salyje naudojamas. O
tai, kad lietuvoje pradejo ji platint, tai dar nereiskia, kad apple privalo
ideti pilnaverti bluetooth, kurio pagalba jis turi komunikuoti su bet kokiu
pasirinktu ta sasaja turinciu priedu. Pats naudoju iphone apie du metus ir
kazkaip bluetooth irenginiu jam nepasigedau.
Be to pats iphone nera brangus telefonas (buvo, o gal ir dabar dar
pardavinejamas po 300usd), manau, kad uz tokia kaina joks kitas gamintojas
kol kas nieko nepasiule. Bet tik cia mano nuomone.
"Techno" <Techno[istrinti]@remo.lt> parašė naujienų
pranešime:gpu4pe$k9n$1@trimpas.omnitel.net...