Tema: Re: iPhone minusai
Autorius: FX
Data: 2009-03-19 13:19:49
Aij bishki OT... seniau sklido gandai apie neluzhtanchius Mac'us kaip jie
niekada neluzhta ir nepakimba... juokingiausia buvo kai kontoroje ant
visishkai naujo MAC'o uzhluzho OS'as nuo originalaus muzikinio CD kury
idejau y kompa ir norejau pasileisti kad grotu... galvojau tai vienetinis
atvejis bet po keliu menesiu bendravimo su tuo MAC'u kas kelias dienas
ishslysdavo kokia nors nesamone ko deka teko atsisakyti tos prabangios shudo
kruvos kai supratau jog pinigai tik uzh dizaina ir surinkimo kokybe bei
obuolio logotipa imami daugiau ten nieko afigeno nera...

P.S. kaip ish iPhone y kita iPhone nusiusti foto ar koky kita faila
nenaudojant interneto nes susiduriau su tokia problema vokietijoje kur
negalejau naudotis internetu o zhmogus su kitu ifonu sedejo prie to paties
stalo..

FX