Tema: Re: iPhone minusai
Autorius: FX
Data: 2009-03-18 16:16:16
Taigi joptvaju! Tu ant kitu kompu, plejeriu ar telefu matei grauzhtuko logo?
Beje jei apple'as prades pardavineti vandeny tai anas bus shlapiausias!!!
Tiesa vandens litras kainuos kokius 500$ ji gales pardavineti tik vienas
atstovas konkrechioje shalyje, vanduo bus supakuotas y stiklo ir
nerudijanchio plieno butely, tiesa galesit gerti tik ish kakliuko, savo
vandens negalesi ypilti y ta butely nes tai pavyks padaryti tik per
specialius apple vandens papildymo aparatus. Butelyje bus imontuota GPS
sistema nes butely padejus ant lygaus pavirshiaus ir pasukus pagal
laikrodzhio rodykle jo kaklelis visada sustos taip kad rodytu shiaures
krypty. Vietoj paprasto kamshtelio bus automatinis kamshtelis per kury
tiesiog reikes prabraukti pirshtu ir t.t.

FX