Tema: Re: kaip sekasi su omniteliu? :)
Autorius: ql
Data: 2009-03-18 18:38:42
Laiske buvo neivertinta paslauga 15 Lt SMS i visus tinklus, tipo 0 SMS
siusta, tai dabar suskaiciavo ir pridejo 50 proc., po kelis litus sumazejo
plano menesinis mokestis.
Be to, pasiule pasirasyti sutarti 12 men, pridedant kiekvienam Nr. 60
min/men., nemokamus pokalbius tarp triju be mokescio ir neribotus SMS i
visus tinklus uz 7 Lt.
Galvojau eit i T2, bet primeciau, jei netaupant ir kalbant tiek pat, omni
pigiau gaunasi.
P.S. Pas mane neterminuota sutartis.