Tema: Re: Kita situacija
Autorius: Rimas
Data: 2009-03-18 13:22:33
Matai greiciausiai yra taip, kad salonai tarpusavy nesusisneka arba nenori.
Velgi gal kas ir nezino, bet jei ten yra kruva salonu (tele2, omni ar bite) tai nereiskia kad visi jie priklauso operatoriui.
Ta prasme tai yra dileriai (atskiri uab'ai) kurie dirba po vieno ar kito operatoriaus sparnu.
Nu ir kadangi tai skirtingos imones, tai skirtingi ir interesai gali but.

Cia siaip - pamasymui.

"bullka" <groups.lt@gmail.com> parase naujienu news:gpql6c$fc$1@trimpas.omnitel.net...