Tema: Re: Kita situacija
Autorius: bullka
Data: 2009-03-18 13:31:51
Bet as juk nerasiau ir neskambinau Salonui X, kuris bande kazka rezervuoti
Salone Y. As kreipiausi i bendruosius savo mob. tiekejo numerius/emailus.
Bet kad jie tais telefonais viduje nepasidalina - neturetu man rupeti.

O ir jei nepasidalina del tu UAB'u ivairoves, tai bent duotu viena atsakyma.
O dabar kas antra diena skirtingas atsakymas.