Tema: Re: Q: asmeninio numerio perkelimas i imone
Autorius: padugne
Data: 2011-01-04 22:47:32
On Tue, 04 Jan 2011 13:26:15 +0200, Saint Street Lawyer wrote:

> Vat as panasiai mastau. Dabar tai graziai gali sneket, iseini - numeri
> pasiimi. Bet jei iki to prieitu, tai kazi kaip butu. Uztai ir galvoju ar
> kokia sutartele arba darbo sutarties papildomas punktas ar priedas
> galiojantys butu. Zodiniu pazadu nepasitikesiu.

O tu pagalvok, ka darysi jei pasirasysi ta sutarti, o darbdavys vistiek
pasakys f***off? Tuesi efektyviu svertu kad ji operatyviai atgaut ne po
metu mustyniu po teismus?

Beje, ka lietuvos operatoriai mano apie 2 linijas ant vienos sim kortos?
Zinau kad pasaulyje tai gana paplite, turi viena mobilke, viena sim korta
ir 2 numerius. Vienas valdiskas su saskaita darbdaviui ir vienas privatus
su saskaita tau. Priimt skambucius gali i abu, o skambini is to kuri
pasirinkai.
Operatoriams tai labai patinka, nes tokiu budu prisitraukia ir privacius
imoniu abonentus.

--
kthxbai.