Tema: Re: Q: asmeninio numerio perkelimas i imone
Autorius: Renookas
Data: 2011-01-04 17:27:46
Tai likt gali ant ledo ir vienu ir kitu atveju. bet esme dar kaip tu pats su
tais klientais palaikai rysi. jei tavo rysys apsiriboja kliento ir tavo
vadybininko bendravimu tai ji prarasi, o jei tu pats priziuresi ta rysi,
bendrausi, palaikysi kontakta, tai tikrai dali tu kklientu islaikysi. ir
ddidesne dali nei kad nebendraudamas.