Tema: Re: Q: asmeninio numerio perkelimas i imone
Autorius: Renookas
Data: 2011-01-04 15:11:44
dar nesutikau imones kuri nebutu leidusi issinesti numerio jei ji atsinesei.
Bet nesakau kad negali buti jog isdurs.. as asmeniskai kaip imones
savininaks is karto pasakiau - jokiu asmeniniu numeriu kelimo i imone, nes
as nenoresiu atiduoti idirbio,kuri beje ir pats darau, o ne tik darbuotojas.
Taigi, ir numeriai turi buti imones ir nemigruoti su darbuotojais.