Tema: Re: Vel iphonas
Autorius: Terpentinas
Data: 2011-01-06 09:54:30
Man niekaip nepavyko be korteles prisiregistruoti (pas mane obuolys
legalus). O samsungui tai susikuriau nauja googlo acaunta ir be dideliu
klausimu užsiregistravau toj parduotuvej. Vienas minusas tai Samsungo softas
bugovas jei kalbu apie defaultini kur kompe (nebeatsimenu pavadinimo)
O šiaip man samsungas visai patiko. O kaip ten su guglo clouds eina ten
kaska su androidu nuveikti?