Tema: Re: Vel iphonas
Autorius: edix
Data: 2010-12-26 12:29:15
On 2010-12-26 11:18:13 +0200, Terpentinas said:

> Ok viskas aisku, nematau problemos nusipirkti keleta aplikaciju uz 0.99
> eur. Bet sakykite suvedus visus korteles duomenis applas nenusarys
> siaip sau pinigu. Ir ar veikia apple store LT? Kokia kreditke geriau
> registruoti? Dabar applas siulo naujus updeitus ir kaip man isitikinti
> kad iphonas nelauztas.
>
> "edix" <edix@inturbo.lt> wrote in message

Pinigu nenurasys siaip sau:) Account-a reikes susikurti per iTunes.
AppStore (programeles) veikia LT, iTunes store (muzika, filmai, etc.) -
neveikia. Del nauju updates - tai nieko blogo neatsitiks del update.
Tiesiog jei dabar jis 'nulauztas', tai instaliavus 'updates' jis jau
nebus nulauztas (bus irasyta originali ios). Tiesa, cia dar svarbu kur
tas telefonas buvo pirktas ir ar nebuvo 'priristas' prie kokio
konkretaus operatoriaus. Nes jei jis 'nulauztas' (o tuo paciu ir
atristas), tai padarius update yra tikimybe, kad vel nepriims kitu
operatoriu sim. Nulauztuose dazniausiai buna tokia programele 'cydia'.
Nzn ar visose nulauztose versijose, ar tik mano matytose - ikraunant
telefona yra rodomas ne apple logotipas (prakastas obuolys), o toks
ananasas. Registruojant account tinka bet kokia kreditine (bet butent
kreditine - debetiniu korteliu gali nepriimti. Nors realiai nebandziau
registruoti su debetine - taip tik manau, kad nepriims, nes Lietuvos
bankai neleidzia naudoti debetiniu korteliu tarptautiniams
atsiskaitymams).