Tema: Re: Vel iphonas
Autorius: Korke
Data: 2010-12-26 13:41:01
tiek shudo prirasyta, o konkretumo 0.
Kaip suprantu tel pirktas "sim free", reiskia po jokio naujinimo per iTunes'us jis neprisirish, BET jei noresi naudot torrentinius ipa reiks ji nulauzt (padaryt jailbreak). O va tai padaryti nevisada galima naujausiai versijai OS'o ar modemo'o esant, todel nesiulyciau naujintis butent programines versijos per iTunes.  Atrisht ir nulauzht ir du visiskai atskiri dalykai.
Taigi tau reikia nulauzt a.k.a jailbrak'a padaryti, kad galetum atsisiustus ipa susimest. Kaip tai daryt BUTENT tavo versijai ir modemo versijai siulyciau pasinagrinet ta pati iclarified.com ar macpartija.lt bent, nes ten info daznai kinta/naujinasi, hackeriai padirba, obuolys palopo skyles ir t.t.

AppStore kuri akaunta su lietuviska kreditke, kolkas bent jau manes per puse metu neapskaiciavo :)