Tema: Re: Savaiminis GPRS duomenų perdavimas...?
Autorius: MaRiUs
Data: 2010-11-17 22:03:55
pas mane E52 su pastoviai ijungtu GPRS (be 3g) su daug pokalbiu laiko virs
paros, tai nuo tu prisijungimu tikrai niekas nusest negali.... (nebent rysio
1 padala ar pan...)
greiciausiai koks traveler'is updatina info ar koks OVI store ar dar koks
velnias suinstalintas... o gal emaila tikrina...
pabandyk palaikyr ta tipo raudona ragelio klavisa ilgiau - pasiulys
atsijungt nuo data sesiju (pamatysi ar bent jau GPRS< WAP ar MMS ...)