Tema: Re: Savaiminis GPRS duomenų perdavimas...?
Autorius: Vitas
Data: 2010-11-17 14:09:28
Pirma mintis buvo, kad kažkas už sienos megina per BT ar wifi pasinaudoti
modemu, bet kadangi abu išjungti tai mažai tikėtina. O kai pažiūrėjau, kad
prisijungimų gal pora šimtų ir trumpų, tai aišku kad ne žmonės. Neišmanau
GSM tinklų, tai nežinau ar gali pati GSM stotis inicijuoti duomenų perdavimą
ar ne.. Tikėtina, kad kažkas telefone..Na įrašiau ale taskmanagerį kažkokį,
reikės vakare žiūrėti. Nes šiaip pusę metų viskas buvo ok, o daugiau nieko
neinstaliuota, dar tas omni vadybiniko užtikrintas aiškinimas, kad čia
viskas normaliai, tai nustebino šiek tiek..