Tema: Re: Savaiminis GPRS duomenų perdavimas...?
Autorius: Vitas
Data: 2010-11-17 16:56:15
Manau visko galima tikėtis.. Žmonai T2 saskaitos sumažėjo  du kartus, kai
paprašė išklotinės..Aš pats per atostogas pabrowsinau per telefoną (viso 18
Mb kažkur), tai atėjo 300Lt už "GPRS duomenų perdavimas". Čia  Lietuvoje,
Biteje..Aišku anuliavo, bet reikėjo skambinti, aiškintis ir t.t. Kitas gal
nebūtų pastebėjęs, pvz didelė firma, daug abonentų, ir būtų praslydę gal...