Tema: Re: parkavimas
Autorius: Korke
Data: 2010-10-25 12:07:44
nori pasakyti, kad lipduke esantys barkodai yra paskirstyti tarp operatoriu
?
Ir jei dede:
- nuskaite ta barkoda su rankiniu readeriu - tai salia kodo uzsifiksavo ir
operatoriaus info ir tas kodas ieskomas buten to operatoriaus kodu DB
parkingistu centre ?
- per racija sudiktavo kodo skaiciukus (ar auto valst nr) centriukui tai
manai centriukas dar paklausia kokio is operatoriu lipdukas ? ar visgi ziuri
vieningoje sms mokejimu DB ?

cia man siaip - bendram issilavinimui, kad zinot. Suprantu jei numeriai sms
mokejimu butu skirtingi pas operatorius, bet dabar siunciami vienu trumpu nr
(aisku jie priklauso tam operui jo tinkle), ir nori pasakyti, kad kiekvienas
tinklas savame tinkle gauta sms info (vienodos sintakses), filtruoja
kazkaip, kad atsekt nuo kokio lipduko nuskaityta?