Tema: Re: parkavimas
Autorius: ab
Data: 2010-10-19 12:39:47
nu ką, bandysim toliau reklamuot omnį, nors jam nebepriklausau... ;)

P.S. nesena istorija:
turėjau planą studentas ir paslaugą "maximum sms", kuri studentams
kainuoja 4 Lt (o šiuo metu dar ir tie kompensuojami - turi būti
nemokamai).

Perėjau pas kitą operatorių. Omni atsiuntė sąskaitą: už SMS programą
papaildomai ~15 Lt... Tipo sutartyje yra punktas, jeigu sąskaitos
išrašymo dieną jau nesi omnitel tinkle (arba pasikeitė mokėjimo planas)
- nuolaida nebegalioja... Štai tokios sutartys... Už neskaitymą gavau
premijos... ;)