Tema: Re: parkavimas
Autorius: Korke
Data: 2010-10-19 12:04:20
butent, Olga praleido proga nenusisneket...
Tu pririshi barkoda (skaiciukus tuos) prie auto valst nr. ir giliai px is
kokio operatoriaus tu informuoji (nes sms siuntimo nr tas pats visuose
tinkluose gi), kad tas barkodas sumokejes uz tam tikro valst nr stovejima
tam tikroje sonoje.

as isvis nusikirpes nx visa lipduka tik barkodo juostele prisiklijaves.
Kolkas neisp***** niekas uz tai dar.