Tema: Re: Ar HTC is omnio buna risti?
Autorius: Caponi
Data: 2010-10-15 21:57:20
Blyn as tau dar karta kartoju maksimaliai trumpai - neskaidrumas ir problema
yra tame, kad Omnis "nuolaidom" vadina DIDESNIU babkiu paemima is kliento,
jei pastarasis pasiraso sutarti, kad 2 metus naudosis ju paslaugom, ir kad
zmonem butu sunkiau susiorientuot situacijoj, pridaro visokiu dvigubu kainu.

Ir nelabai supratau kokio linko tu nori? As siaip visus savo konkreciai
minetus skaicius paemiau is Omnio puslapio - http://www.omnitel.lt/,  jei ka
:-)

Caponi