Tema: Re: Ar HTC is omnio buna risti?
Autorius: Caponi
Data: 2010-10-13 15:04:31
Tai va cia pirmas momentas - akcijos kartais pasitaiko, bet apart ju
paskutinius metus Omnis atvirai tyciojasi is klientu (ypac esamu) su tom
savo dvigubom kainom. Antras dalykas, kad imkim prielaida, kad telefono
visgi reikia savam naudojimuisi.
Vat konkreti ir visiskai reali situacija - pradejau galvot apie telefono
upgreida zmonai. Kaip ir nusiziuretas tapo Nokia C5, turimas planas dabar
asmeninis, kuris visiskai tenkina. Pagal Omnio supratima as turiu tris
pasirinkimus:

1. Ateit ir tiesiog nusipirkt is ju telefona be jokiu sutarciu prasitesimu
uz 514 Lt
2. Apsimest, kad as esu visiskas idiotas ir labai myliu Omniteli, begu pas
juos, padedu parasa, kad tikrai jiem babkes mokesiu dar 2 metus, pasiimu ta
Nokia uz 779-250 (cia tokia nuolaida anie man siulo nekeiciant plano)=529 Lt
Updeitas - va parases sita sakini dar nusprendziau pasiziuret - vdrug kas
pasikeite - akurat, dabar jau ir tu 250 Lt nuolaidos neliko, dabar variantai
yra 270 Lt nuolaida su 8 Lt telefono menesiniu mokesciu arba 700 Lt su 21 Lt
mokesciu, kas konkreciu atveju C5 kaina man padaro 701 Lt arba 583 Lt
atitinkamai...
3. Siust Omni nx is principo - nors as pats ir visi artimiausi gimines yra
ju klientais jau keliolika metu, ale vat kuo toliau tuo labiau stipreja
noras paimt ir visa ta keliolikos telefonu uki uz kuri as praktiskai
atsakingas pervest i kokia Bite, bo siais laikais pastovumas, pasirodo, yra
niekam neidomus ir nevertinamas...

Caponi