Tema: Re: Ar HTC is omnio buna risti?
Autorius: Caponi
Data: 2010-10-14 22:09:51
Nu tik nemirk, lotuliuk, tu, lotuliuk.

1. Akcijos yra akcijos, bet ne visada yra noro, laiko ir galimybiu ju laukt,
ir svarbiausia, kad stipriai erzina provaiderio visiskas nevertinimas esamu
klientu - daugeliu atveju galima gaut geresnes salygas atejus kaip naujam
klientui ar perbeginejanciam is kitur (pvz., kaip ta vasaros akcija, kur
telefonui duodavo 1000Lt nuolaida naujam abonentui) - esamiem klientam jie
tokiu salygu nesiule.

2. Matai, issimoketinai yra vienas dalykas ir apie ji cia sneka visiskai
neina. Problema atsiranda tada, kai bandoma apgaudinet zmones zaidziant
terminais. Jei as noresiu issimoketinai isigyt aparata, as ta spakainiai
galesiu padaryt bele kurioj parduotuvej, tuo tarpu jei ateinu pas
provaideri, kuris subsidijuoja telefonus, t.y. garsiai rekia, kad uz
isipareigojima jo paslaugom naudotis kazkoki laiko tarpa jis duoda nuolaidas
(ir tai realiai daroma visame pasaulyje, cia ne mano kazkokie fantastiniai
norai, beje, kazkada ir Omnis normaliai ta dare), o realiai tos "nuolaidos"
yra ne i pirkejo puse, as tai vertinu kaip elementaru kliento apipisinejima
ir negerbima. Va kad ir ju artimiausias konkurentas Bite - ta pati jau
apsneketa Nokia C5 su planais Bitė Daugiau 150/300/600 kainuoja 349/249 Lt
pasirasant sutarti atitinkamai 2 ar 3 metams ir be jokiu "telefono
mokesciu". Su kitais planais telefono mokestis yra, taciau nei vienu atveju,
net ir ta mokesti ivertinant, telefono kaina nesigauna didesne nei
standartine - ir va cia galima gincytis ar tos nuolaidos pakankamos, ar ne,
taciau bet kokiu atveju jos realiai yra.

Caponi