Tema: Re: HTC ar Blackberry?
Autorius: Saulius
Data: 2010-09-30 15:05:53
On 2010.09.30 14:43, Algis wrote:
> Tai ar reikia užsieny mailo, kiekvienas sau nuspręs.
> Svarbu skirtumą BB mailo nuo HTC suvokt ;).
>
> Man 100 metų to BB push mailo nereikia.
> Bet faktas kad kai kuriem personažam jis turi labai didelių privalumų.
> Ir truputį juokinga skaityt "nu tai tikrink kas 5 min" ir bus tau kaip
> BB...

   Be to, korporatyvinis email'as yra ne tik e-mail'as. O visokie
kalendoriai bei korporacijos adress book'ai. Visa tai reikia turėti
"viename pakete".

   Kaip jau sakiau, jeigu e-mail'ais daug bendraujama (didelėse
kompanijose turinčiose IT tai yra kaip taisyklė), tai be pushmail'o
gyventi būtų sunku. Sakau iš savo patirties.
   Visa tai pasidaryti su IMAP'ais ir Google kalendoriumi/kontaktais iš
bėdos galima. Android'as net turi apps'us, kurie visus tavo telefono
skambučius ir SMS į google kalendorių sudeda. Bet norint nesicackinti su
to sutvarkymu visos įmonės darbuotuojams (100 ar daugiau telefonų) ir to
support'u (kodėl pas mane telefone pasimetė vakarykštis svarbus
meeting'as), tai pradedi vertinti šį softą. Bet tam reikia *realiai* su
tuo susidurti.

   Iki,
   Saulius
--

Spreading peanut butter reminds me of opera!!  I wonder why?