Tema: Re: HTC ar Blackberry?
Autorius: Saulius
Data: 2010-09-29 22:05:10
On 2010.09.29 21:18, Dainius wrote:
> Einu is Omnio i Bite.
> Klaviaturos reikia meilams.

   Touchscreen'as irgi neblogai. Pavyzdžiui, Samsung i9000 turi specialų
swipe režimą, kuris leidžia rinkti tekstą nepakeliant piršto. Internete
jį giria. Tiesa, jame nėra lietuviško raidyno ir žodinėlio. Todėl
lietuviams jis ne toks patogus...
   Bet čia šiaip. Tiesiog aš irgi iš pradžių maniau, kad tikra
klaviatūra yra daug geriau. Bet dabar savo nuomonę pakeičiau.

> Ka ten tokio 'didziausia savo pliusa' turi BB pries HCT? :}

   Kadangi pats nesinaudoju, tai daug ir nepapasakosiu. Bet reklamose
buvo pilna, kad BB turi specialų protokolą email'ams. Ir jį Lietuvoje
teikia būtent tik Bite. Geriau būtų jų tiesiai pasiklausinėti, nes ten
atrodo tam servisui ir atskiri planai turi eiti (
http://www.bite.lt/en/pc/bb ). O ir savo e-mail sereverį reiktų prie
Bitės kažkaip prijungti.
   Jeigu šios paslaugos nenaudosi, tai BB gan vidutiniškas telefonas
gausis. Nors tai irgi daugiau mano girdėtos kitų nuomonės.
   Man asmeniškai pagal softo pasirinkimą ir interface'ą tikrai patinka
Android'as. iPhone irgi būtų neblogai. Ir gal būt neblogas bus ir WP7
(apie tai yra kita diskusija). Bet tikrai ne senasis WM. Bet tai tik
mano skonis. ;-)

   O kurį konkrečiai HTC tu imtum?

   Iki,
   Saulius
--

Help Microsoft stamp out piracy. Give Linux to a friend today!

    -- From a Slashdot.org post