Tema: Re: HTC ar Blackberry?
Autorius: test
Data: 2010-09-30 14:36:14
Truputi maisot skirtingus dalykus.
Paimam parasta varianta turi HTC nustates kad kas 5 min chekintu email,
isvaziavai i uzsieni raoming trafikas brangus, ir HTC chekina email kas 5
min, prisukai trafiko uzsieninio kuris brangus, nepatogu bet galima kentet.
BB principas kitas cia serveris daro push email klientui, tai tokiu atveju
jei nebuvo nei vieno email nebuvo ir trafiko, jei email buvo tada tu ji
gauni iskart kai tik jis atejo ir nereikia pastoviai klausinet serverio ar
jau turi man email ar ne.